Jaka je pouzitelnost linuxu?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Únor 13 13:43:03 CET 2007

> Hmmmm. Strasne nerad sa opakujem, ale NEJDE MI MODEM a nefunguje siet,
> tudiz mi je synaptic nanic... :-(

Zdravim,
  a stezoval jste si u vyrobce modemu, ze nedodava kvalitni linuxovy driver,
zatimco windowsovy ano ? Pokud ne, ale tady jen tak mumlate "mne to nejde",
nema to zadny ucinek a situace se nezlepsi. Pokud vyrobci jasne pociti, ze
ignoranci Linuxu jim unika zisk, zacnou s tim neco delat. Mam za sebou
desitky dopisu ve zneni "Vazeni, chtel jsem si koupit vas hardware/program/
kdovico, ale zjistil jsem, ze nepodporujete Linux. Tak si jej nekoupim a
pujdu jinam. S pozdravem vas P.T." Boj s vetrnymi mlyny ? Pokud jsem v tom
sam ci jsme jen jednotlivici, tak ano. Ale pokud by si tohle rekl kazdy,
tak se skutecne nic nezmeni a proto v tom setrvavam.
           S pozdravem Pavel Troller