Jaka je pouzitelnost linuxu?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Únor 13 13:06:20 CET 2007

Zdravim
Krusader pod gnome chodi, alespon teda na mych pocitacich (to jest
notebook TM2000 a TM4230), ale napriklad kamaradce na jejim notasu
krusader nebezi. Predpokladam, ze to bude mit neco spolecneho s tim,
ze ma 8MB grafiky, ale jistej si nejsem.

Pod ubuntu Krusader nainstalujete tak, za v synapticu date vyhledat
krusader, zafajfkujete a date instalovat.

Honza K

PS: Jeste me pres noc napadlo, spousta lidi si stezuje na linux jak je
neprehledny v porovnani s Windows, jak jim to nejde nainstalovat, ale
treba ja kdyz jsem prisel k PC (tenkrate to byl dos) Tak jsem to mel
nainstalovane a vsechno predpripravene s obchodu. Prvni zkusenosti s
Win95 jsem mel take na PC, ktere nekdo predinstalovat a kompletne
nastavil. Neni pak nefer porovnavat Linux, ktery si jako naprosty
zacatecnik nainstalujete s Windowsem, ktery mnoho let pouzivate na
jehoz chyby jste zvykly a jeste navic na PC ktere jste kupoval s tim,
ze na nem pobezi Windows a ktery jste navic rozhodne neinstaloval
poprve ani podruhe v zivote?