Jaka je pouzitelnost linuxu?

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Únor 12 19:57:12 CET 2007

Ja myslim, ze je zbytecne se hadat, jak kluci kdyz se perou na piskovisti.
Vim jedno, Linux se nenaucite pouzivat dokud to proste nezkusite, kdyby
jste nebyli u windows a dosu odchovany tak Vam to neprijde. Sam patrim
do skupiny, ze jsem to proste zkusil, pravda je ze jsem se mel treba kde
zeptat na druhou stranu kazdy problem, ktery jsem mel v linuxu stacilo
vrazit jako dotaz do googlu a vzdy vetsinou i v cestine se dalo najit
reseni.
Na druhou stranu ta zkouska musi byt ucelna ne jen, ze si to nainstalujete,
to je k nicemu, proste si treba na tom rozchodite programovani procesoru,
kompilaci, a dalsi blbosti, pak teprve lze prohlasit, ze to jde nejde, je to
k nicemu, jiny pokus moc nema cenu.

Kazde mam sve pro a proti jsou veci ktery se me na linuxu, stranse libi,
zase jsou veci, ktery mi vadi, vse ma sve plusy minusy, pravda na beznou
praci mam radsi treba windowsy, ale kolega dela podobnou praci a vystaci
si s Linuxem, stejne jsem zjistil, ze treba ve windows me drzi pspad na
druhou
stranu, jEdit je taky docela narez a je v jave tak funguje kdekoliv kde jde
java, lec je jakoby vlacnejsi. Proste pouzitelnost toho ceho je o tom vedet
co chci pouzit a zkusit, to.

Zdenek Aster