Jaka je pouzitelnost linuxu?

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Pondělí Únor 12 19:23:43 CET 2007

Zdar,

Jan Waclawek napsal(a):

> Dobry vtip.
>
> Potom uz "staci urobit si balicek ktory sam zvladne aj vsetky tie
> prepisovacky inicializacnokonfiguracnych suborov a

Na tohle by IMHO stačilo zazálohovat /etc

> rozbalovanie/rekompilovanie tych softov ktore nie su predbalickovane a

To se občas stane, to uznávám. Jen v Debian based distribuci by mne to
překvapilo vzhledem k počtu dostupných balíčků.

> vyhadzat tie balicky sa ukazali ze su z nejakeho dovodu nah**no" a potom
> "staci urobit sudo dpkg mojbalicek.deb"...
>
> Toto prave na linuxakoch neznasam, tu velkorysost, ze "staci X alebo Y",
> pritom sa za tym schovava spusta prace a znalosti.

Nejsem linuxák a už vůbec ne z té skupiny, kterou nesnášíte.

Mám jen v práci dvě stanice a jeden file/jabber server na Linuxu a také
se s tím peru.

Snažím se jen pomoct a poradit a přijde mi, že Vy už jste předem rozhodnutý.

> :-(
>
> wek

Milan ;-)