OT: Co to je Nulomet ?

Pondělí Únor 12 17:27:57 CET 2007

Hezký večer,

    když napíšu že terrometr slouží k měření na zemniči bude z toho
někdou moudrý ? Já vím že terrometr je měřič zemního odporu. Ale kdo to
neví tak z té první věty moudrý nebude.

    Raději ať je konec, nechci se hádat.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186