Polyswitche z GM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Únor 12 16:52:25 CET 2007

Mam s temito soucastkami velice dobre zkusenosti.

Pouzivam hodne napriklad kombinaci RXE050E nebo RXE075E, za nej k zemi
varistor ERZC07DK390, kladne napajeni za polyswitchem pak pokracuje pres
diodu 1N4007 na elyt 470M/50V k zemi, paralelne s nim muze byt keramika
100n/63V. Za tohle pak stabilizator atd. Tahle kombinace vydrzi opravdu
ledacos, sezere to kratke napetove spicky a z bezneho pohledu je to
prakticky neznicitelne (pokud se nebavime o primem pripojeni do zasuvky
230, blesku atp.).

Bezne pouzivam RXExxxE, coz jak jiste vidite jsou ty lacinejsi, a nemel
jsem s nimi zatim zadny problem.

--
Jiri Bezstarosti