Jaka je pouzitelnost linuxu?

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Únor 12 16:13:39 CET 2007

No jo, no. To je problem "stredni tridy".
Pokud je nekdo zacatecnik a smiri se s tim, ze bude proste pouzivat
to, co se mu tam nainstaluje samo, tak neni problem.
Pokud je nekdo na druhe strane guru, tak ten si s tim poradi snadno,
protoze Linux je velmi "ohebna" vec, da se s tim delat skoro vsechno,
jen je treba vedet, jak na to.
No a pak zbyva nestastna stredni trida, ktera uz ma jasne pozadavky,
ale jeste je neumi prevest do praxe.

rollfree

Dalsia vec co ma s**ie je ze by som to rad preinstaloval, ako je to u
Win zvykom, so zachovanim uz nainstalovaneho softu a dat; ale ten
debilny instalator chce siloumocou zacat particionovanim a formatovanim...

Takze ako vravim - je to fajn, ak sa to podari rozchodit na prvy krat a
cloveku staci to, co sa automaticky nainstaluje z distribucie; inak
jednoducho nema cenu s tym stracat cas.

Sorry, linuxaci, toto je drsna skutocnost.