Hodnoty v E12 -- spadly z nebes?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Únor 12 14:46:44 CET 2007

> IMHO delate chybu v tom ze aplikujete proste zaokrouhleni. Ona ta rada
> bude nejspise volena tak, aby jednotlive prvky na sebe co nejplynulej
> navazovaly a pri prostem zaokrouhleni od te plynulosti uskakujete tu
> nahoru, tu zase dolu.

V tomto konkretnim pripade vychazi proste aritmeticke zaokrouhleni
stejne jako zaokrouhleni geometricke. (Chcete snad rict, ze podle
nejake logiky ma 3.16 blize k 3.3, nez k 3.2?) Ja nevim, jestli mi to
zapaluje tak pomalu, ze Vas porad nechapu, ale porad mi pripada, ze
exponenciala splnuje nejlepe to "co nejplynulej navazovaly".

Mate nejaky podklad pro sva slova, nebo jste to psal vicemene jen tak
bez rozmyslu?

MP