Jaka je pouzitelnost linuxu?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Únor 12 13:47:58 CET 2007

Zdravim,
neni to pravda, i Linux postupem casu starci ne vykonu a efektivite.
Pokud budete neustale rypat do nastavneni, priinstalovavat programy
ale neodinstalovavat je, tak proste po case zacne mit problemy i
Linux. Jak dlouhy to bude cas zalezi na kvalitni instalaci a na tom,
jak moc hrube s nim zachazite.
Ale je pravda ze nechapu, k cemu je v takovemto pripade to, ze provedu
reinstal a rovnou tam nahazim vsechen ten binec ktery mi to spomaluje.
To potom pobezi stejne pomale jako pred instalaci. Ale pokud o to
nekdo stoji, tak prece neni problem jak si jednotlive balicky stahuji
k instalaci si je ukladat na DVD a pridavat do nejakeho scriptu. potom
nainstaluju cistou distribuci a vlozim DVD, spustim script a ten do
distribuce priinstaluje jednotlive balicky ktere jsem si na DVD
nahral. A udela to vsechno sam bez potreby meho zasahu. Urcite by to
slo i jednoduseji, ale tohle me napadlo zrovna ted.

Cose tyce zachovani dat, mountujte si home jako zvlastni partition a
instalator vam ji pripoji kam si reknete bez nejake nutnosti
formatovani.

Honza K