Jaka je pouzitelnost linuxu?

iko iko@kamarad.cz
Pondělí Únor 12 13:20:12 CET 2007

Jan Waclawek wrote:
> Dalsia vec co ma s**ie je ze by som to rad preinstaloval, ako je to u
> Win zvykom, so zachovanim uz nainstalovaneho softu a dat; ale ten
> debilny instalator chce siloumocou zacat particionovanim a formatovanim...

Naco preinstalovat? Nikdy som to v Linuxe nerobil. Linux neni MS
Windows, ze ho treba preinstalovavat, bezi veky bez znizenia vykonu.
Upgrade na novu verziu robit pocas prace na tom systeme (na pozadi),
potom reboot a mam novu verziu.

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises