Dotaz k LCD

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Únor 12 12:41:06 CET 2007

Ano, presne tak to je, kazdy projekt chce idealne neco trosku jineho.

Ma predstava je takova, ze k obycejnym menu, nejakym vypisum atp. se
muze z obrazovky ksichtit krasny zensky oblicej a prijemnym hlasem
oznamit, ze to a to je tak a tak ... treba i ukazat mapu baraku a
oznacit misto, kam do nej nekdo vlezl, jsou otevrene dvere, teploty na
ruznych mistech, nastaveni cehokoli ... :). Jasne ze tohle zvladne kazde
PC, ale ted uz vim, ze se s tou svoji kartou vejdu i pri zatizeni
televizi do mene nez 200mA pri 5V napajeni a tohle uz neni problem
nechat bezet stale spolu s nejakou dalsi elektronikou, protoze to moc
nezabira misto, netopi, bezi to stale a spolehlive bez nejakych kikxu OS
a nevydava to zadne nechtene zvuky. Proste kdyz se chci na nejake udaje
podivat, jen si prepnu bednu a mam to s celou paradou :).

Myslim, ze takova domaci automatizace vybavena slusnym zobrazenim na TV
by mohla byt mnohem lakavejsi, nez kdyz jsou to natahane draty, dela to
vsechno mozne, dela to treba i dobre, ale nikde neni poradne videt to co
to dela a nebo se k tomu musi pouzivat cele PC se vsim co to obnasi -
tohle muze byt jakasi tresnicka na dortu. Sedim u bedny, ono to zacne
troubit, tak si jen prepnu program a vidim, ze nekdo prisel oknem ...
Ani nemusim vstavat od bedny, nekam chodit a nebo si svuj krasny obyvak
zaflakavat necim tak hnusnym a vecne hucicim (ano vim, jsou i ticha PC),
jako je PC.

Ten projekt, kam to je, je o necem jinem, ale tohle je treba priklad
jedne mozne aplikace, urcite mnohe napadnou jine a asi i lepsi. Vim, ze
se to co jsem popsal vlastne rovna postaveni pocitace s TV vystupem a
vstupy, ale nakonec proc ne, jeho vlastnosti pro urcite ucely mohou
bohate vynahradit vsechno co to obnasi :).

--
Jiri Bezstarosti