Jaka je pouzitelnost linuxu?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 12 12:39:38 CET 2007

Dakujem za tip, ale kedze je to podla vsetkeho pre intely, mne to nepomoze.
Je to nejaka nvidia 7600.
Ako pisem, ak sa nabootuje to liveCD, tak to v tom rozliseni (1200/800
ci tak nejak) ide; takze existuje nejaka spravna magicka kombinacia
ovladacov a ich nastavenie, ale po dalsom mesiaci laborovania som dospel
do stavu, ze som rad ze mi vobec nejaka grafika ide... :-(

Dalsia vec co ma s**ie je ze by som to rad preinstaloval, ako je to u
Win zvykom, so zachovanim uz nainstalovaneho softu a dat; ale ten
debilny instalator chce siloumocou zacat particionovanim a formatovanim...

Mimochodom, ak niekto chce laborovat s linuxami viac nez len
nainstalovat tu predzutu distribuciu, jeden nezavisly stroj s relativne
rychlym internetom je viacmenej nevyhnutnostou, najma ak sa nepodari
instalatoru automaticky rozchodit siet ci (ako u mna) modem - bez
neustaleho stahovania roznych ovladacov a navodov k nim sa to rozchodit
neda. Ak aj chodi modem alebo siet, a clovek chce nieco ine nez to co je
predzute, ten rychly a lacny internet je este stale nevyhnutnostou,
takisto ako dobra znalost anglictiny (aby sa dala precitat ta masa
obvykle nie prilis kvalitnej ci zrozumitelnej dokumentacie).

Takze ako vravim - je to fajn, ak sa to podari rozchodit na prvy krat a
cloveku staci to, co sa automaticky nainstaluje z distribucie; inak
jednoducho nema cenu s tym stracat cas.

Sorry, linuxaci, toto je drsna skutocnost.

wek

PS. Dufam, ze ste si povsimli poznamku p.Trollera, "...já, ani mí
uživatelé, jimž wine udržuji...", z ktorej je priamo jasne, ze trebars
aj to wine rozhodne nie je pre *nix-zaciatocnikov...