Dotaz k LCD
Jan Waclawek
wek@evona.sk
Pondělí Únor 12 11:20:48 CET 2007
Co sa tyka zobrazovania, uz davno som prisiel na to, ze _kazdy_ pripad
je iny a _neexistuje_ (aspon momentalne) univerzalne riesenie ktore by
vyhovovalo vsetkym.
Napriklad:
> Navic verim tomu, ze pripojeni jako klasicke SRAM s
> jasnou mapou obrazu nadchne mnohem vice lidi, nez nejake prikazy. Neni
> totiz moc co studovat, staci to jen pouzit :).
>
Ani u toho "posielania prikazov" nie je moc co studovat ak chce napr.
niekto mat len text a trebars nejake akobyokienka (a takych aplikacii je
tiez dost), a nechce sa paprat s kreslenim pismeniek a ciar bod po bode.
wek
Jiri Bezstarosti wrote:
> Dekuji za link, tohle jsem neznal.
>
> Jak na to koukam, nemohu se ubranit pocitu, ze za prve je to neco trochu
> jineho a za druhe ze jsem lepsi - no muzu ja napsat pri sve skromnosti
> neco jineho :). Nakonec pouze posledni z uvedenych veci chce dodelat par
> drobnosti (ostatni je hotovo) a protoze to patri do konkretniho
> projektu, ono si to na sebe vydela :).
>
> Jestli jsem tohle pochopil spravne:
> http://www.dontronics.com/pdf/uVGA%20HiResCore%20Users%20Manual%20Rev1_1.pdf
> tak na mych 16MB (i kdyby to byla nakonec jen pulka z toho cisla)
> napousteni dat do videopameti to jaksi nema ani nahodou. Takze napustit
> cely konkretni obraz (proste bitmapu pres celou obrazovku) jim bude
> trvat nejake 3s pri 640x480x8b, kdezto mne pri 384x288x16b (TV obraz)
> ani ne 20ms, takze mohu mit klidne na obrazovce televize kazdy dalsi
> snimek jiny. To je trochu rozdil ne ? I kdyz uvazite, ze maji vyssi
> rozliseni, na me hodnoty se nedostanou ani nahodou i pri stejnem
> rozliseni, coz je dano pouzitym principem a nerikam ze je spatny, ale
> mne se to jaksi nehodi.
>
> Proste stale mam duvod to udelat, uvedena konstrukce je neco jineho a
> muj problem neresi. Navic verim tomu, ze pripojeni jako klasicke SRAM s
> jasnou mapou obrazu nadchne mnohem vice lidi, nez nejake prikazy. Neni
> totiz moc co studovat, staci to jen pouzit :).
Další informace o konferenci Hw-list