Dotaz k LCD

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Únor 12 10:51:24 CET 2007

Dekuji za link, tohle jsem neznal.

Jak na to koukam, nemohu se ubranit pocitu, ze za prve je to neco trochu
jineho a za druhe ze jsem lepsi - no muzu ja napsat pri sve skromnosti
neco jineho :). Nakonec pouze posledni z uvedenych veci chce dodelat par
drobnosti (ostatni je hotovo) a protoze to patri do konkretniho
projektu, ono si to na sebe vydela :).

Jestli jsem tohle pochopil spravne:
http://www.dontronics.com/pdf/uVGA%20HiResCore%20Users%20Manual%20Rev1_1.pdf
tak na mych 16MB (i kdyby to byla nakonec jen pulka z toho cisla)
napousteni dat do videopameti to jaksi nema ani nahodou. Takze napustit
cely konkretni obraz (proste bitmapu pres celou obrazovku) jim bude
trvat nejake 3s pri 640x480x8b, kdezto mne pri 384x288x16b (TV obraz)
ani ne 20ms, takze mohu mit klidne na obrazovce televize kazdy dalsi
snimek jiny. To je trochu rozdil ne ? I kdyz uvazite, ze maji vyssi
rozliseni, na me hodnoty se nedostanou ani nahodou i pri stejnem
rozliseni, coz je dano pouzitym principem a nerikam ze je spatny, ale
mne se to jaksi nehodi.

Proste stale mam duvod to udelat, uvedena konstrukce je neco jineho a
muj problem neresi. Navic verim tomu, ze pripojeni jako klasicke SRAM s
jasnou mapou obrazu nadchne mnohem vice lidi, nez nejake prikazy. Neni
totiz moc co studovat, staci to jen pouzit :).

--
Jiri Bezstarosti