Jaka je pouzitelnost linuxu?

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Pondělí Únor 12 10:39:40 CET 2007

Jan Waclawek napsal(a):
> Pohlad tiezsklamaneho uzivatela-zaciatocnika:
>
> Mno, tak v tomto smere sa toho moc nezmenilo...
>
> Celkom iste sa vylepsila "grafika" (co je podla mna uplna blbost no ale
> bohuzial svet je uz taky), a mozno out-of-the-box instalacia ano, ale to
> Vam zasa nenainstaluje spustu uzitocnych veci (typicky napr. gcc, co
> vsak je potrebne pre instalaciu nebinarnych balickov) len tie "pekne
> okienka".
>
> Budete tiez sklamany tym, kolko prostriedkov to zerie - modularita
> bohuzial znamena aj nizsiu efektivitu.

> [...]
Jak jsem psal - uz jsem se nekolikrat v linuxu zklamal, ale ted posledni
zkousene Kubuntu me prekvapilo prave co se tyka instalace SW. To jak to
funguje je nesrovnatelny luxus proti MS. Manzelka bude pracovat doma a
tak na jeji PC uz pujde urcite tohle distro - je to novinarka a zatim se
zda ze ji na vsechno staci OO, Thunderbird a Firefox.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info