OT: Co to je Nulomet ?

Pondělí Únor 12 04:11:31 CET 2007

Hezké ránko,

    google bylo první co jsem použila, ale našla jsem jen odkazy na to,
kde se dá vidět a kde se dá koupit. Ale nic o tom co to je. I ten odkaz
co jsem dostala odtud dá stejný výsledky, se podívejte. Jsou to všechno
odkazy na www.aukro.cz a www.hd.cz případně ještě jinam na jiné prodejce.

    Omlouvám se, příště se ptát nebudu.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186