OT teplotni odolnost sekundaku

Bitovod hw@prelude.cz
Neděle Únor 11 17:36:09 CET 2007

Mam za to, ze to nebude nejlepsi napad, na vetsich pouzdrech (bezne chladice
v PC na grafice a pametech) pouzivam ctyri kapky vterinovky do rohu a mezi
nimi to vypatlat pastou, ale u takhle maleho nevim jak by to dopadlo. Zase
na druhou stranu je nalepeni na chladic vterinovkou asi lepsi nez chladic
nemit vubec. Co takhle spis sanitarni silikon, kdyz uz to ma byt "co dum
dal"?

Pavel

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 11, 2007 4:34 PM
Subject: OT teplotni odolnost sekundaku

Nemate prosim nekdo pretstavu jaka je teplotni odolnost spoje lepeneho
sekundakem.
V podstate mi jde o to ze potrebuji trosku zvednout max. vykonovoun
ztratu na par T v TO92. A napad je takovy, ze je prilepim sekundakem na
kousek Al plisku. Tak jestli to neni uplna blbost?

--
S pozdravem,
 gatilo    mailto:gatilo@centrum.cz