OT teplotni odolnost sekundaku

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Neděle Únor 11 17:21:31 CET 2007

gatilo napsal(a):
> Nemate prosim nekdo pretstavu jaka je teplotni odolnost spoje lepeneho
> sekundakem.
> V podstate mi jde o to ze potrebuji trosku zvednout max. vykonovoun
> ztratu na par T v TO92. A napad je takovy, ze je prilepim sekundakem na
> kousek Al plisku. Tak jestli to neni uplna blbost?

Ja to pouzivam uplen normalne - usmernovaci mustky namaznu vterinakem a
prilepim do krabice na stenu nebo dno. Jen to pojistim tim stahovacim
paskem aby to nahodou neodskocilo. Ale zda se na to da spolehnout uplne
bez pojisteni nevim. Kdyz jsem to nedavno v jedne krabici loupal dolu
tak jsem to musel vzit kombinackama.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info