Konference, e-mail, atlas.cz

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Únor 11 16:10:52 CET 2007

Ani jsem se nevsimnul, ze je to direktovano na ads http://tv.sms.cz/
Tak sorry.
Jindra Polivka

volny. cz
gmail.com
PS: na Atlas jsem mel v posledni dobe nasmerovano jen na TV program, ale asi
to odumrelo, tak jsem presmeroval na www.365dni.cz
J. Polivka

Ahoj Všeci.
Mám problém a potřebuji Vaši radu.
Používám e-mail na Atlasu. Občas se stalo že z konference mi nepřišly
příspěvky.
Pokud to bylo sem tam, tak jsem to neřešil, ale poslední dny je to masívní.
Překontroloval
jsem vše v nastavení a vše vypnul, filtry antispam... je to stejné.
Odebírám ještě další jiné 4 konference a tam je to v pohodě. Občas si
přepošlu  neco z konfery
na služební mejl a tam to občas přijde označené jako spem. A teď se mi
ztrácí pošta kterou mi posílají jiní bez ohledu na desinaci odkud je to
odesláno případně pošta dorazí za dva dny. Dokonce
i z práce pošlu si e-mail a ten občas nedorazí a nepříde mi na odesílací
adresu žádná hláška.
Situace je stejná i když jedu přes webové rozhraní.

Máte někdotaké e-mail na atlasu, máte to taky takové divné?
Můžete mi někdo osvětlit v čem je problém.
Doporučíte mi náhradu za atlas, kde máte vyzkoušeno že je to bez problémů?

Děkuji Petr