Inverzni zasuvka 230V

Martin Persich persich@transcon.cz
Sobota Únor 10 19:47:27 CET 2007

Celkem slusny sortiment napr. fa. BALS, TYP 754

viz katalog na strankach
http://www.ngelektro.cz/ng_web3_html/katalogy/index.html

Ale urcite i ostatni vyrobci prumyslovych zasuvek. Jen je potreba pocitat s
tim, ze je nekoupite v kazdem "pekarstvi".
Vetsina dodavatelu je ma na objednavku ...

Martin. persich@transcon.cz