Komerce: Nabídka na tisk publikace

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Sobota Únor 10 19:37:45 CET 2007

Dobrý den,

  omlouvám se předem za trochu komerce, snad někomu pomohu.
  Blíží se mezinárodní veletr Embax v Brně (konec května). Protože
  pracuji u jedné nejmenované firmy a budeme potřebovat tisknout na
  této výstavě knížky (V2, patrně A5, lepená vazba, ořez), chtěl bych se přítomných
  zeptat, zda někdo nemá zájem o výtisk nějaké své publikace. Co se
  týká přesných podmínek, počtů a podobně dohodli bychom se mimo
  konferenci.
  Snad mi správce konference promine, jsem veden upřímnou snahou o
  rozšíření světa elektroniky a i ta potřebuje občas nějakou knihu. Na
  výstavách se většinou tisknou samé nesmysly a toto by třeba někomu
  pomohlo. Při kapacitě stroje jde řádově o stovky knížek denně a je
  škoda je všechny vyhodit. Případnému začínajícímu autorovi by to
  třeba pomohlo rozjet úspěšný business v publikační činnosti v
  oblasti elektroniky.

  Děkuji a ještě jednou se omlouvám. Případné nabídky prosím  na
  soukromý email.

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz