Jaka je pouzitelnost linuxu?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Únor 10 16:25:42 CET 2007

Zdravim. Ja pouzivam ubuntu. Pekne na nem je, ze se velmi snadno
instaluje (rekl bych ze o hodne snadneji nez windows). Navice je
pomerne slusne ceske forum na http://www.ubuntu.cz/ Kde jsem zatim
nalezl odpoved na cokoliv co jsem s nim resil. Pravda je ze to
pouzivam jen na internet a programovani, popripade na koukani na
video. Pokud vim s mobily problemy nema  a na programovani MCU jsem
videl nejake programy primo v synapticu (program pro doinstalovavani
dalsich veci - neco jako pridat nebo ubrat programy ve windows). Na
video je tam program jmenem Kino, ale nikdy jsem ho nepouzil tak nevim
co umi.