Jaka je pouzitelnost linuxu?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Únor 10 16:23:38 CET 2007

Pokud mate zajem, muzete zkusit tohle:
http://www.reactos.com/en/index.html

Tento projekt mi prijde velmi zajimavy, protoze
pokud opravdu bude fungovat muzna se dockame
light verzi windows zdarma, podobne jako je tomu
u Visual Studia ci MSSQL serveru (konkurence open source
fakt dela divy).

PS: Nevite nekdo nahodou o slusnem 2D Free CADu (nejlepe neco jako design view
co bylo Win 3.11)?
Zkousel jsem http://www.ugs.cz/default.aspx?section=147&server=1&article=1438
ale je to jiz tyden a porad mi neposlali licencni soubor :((, tekze to s tim
free
nebude asi tak zhave.

	Slavek