oddelenie napajacich zemi

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Pátek Únor 9 16:04:45 CET 2007

Je to asi blbě napsané. Ono tím přerušováním plošných spojů se ty signály
rozpojí tak, že nezůstanou ani jeden pohromadě. Pak se tedy musí propojit
signál COM tak, abu byl propojen tak jak má. A signál IN- se musí také
propojit, ale ne s COM, jen tak, aby byl propojen s tím, s čím propojen být
má.

V poslední době dodávají displeje, které mají jiný plošný spoj. Ale stejně
je ten IN- připojen na COM, takže úpravy jsou potřeba.

Jirka

----- Original Message -----
From: "peter tesar" <peter.tesar@centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 09, 2007 10:59 AM
Subject: Re: oddelenie napajacich zemi

Jiří,
dakujem za napad.
Rad by som si vsak overil, ci skutocne pre mna bude stacit prerusit to
spojenie COMM a IN-. Totiz, je mi to divne, naco by ho tam davali, ak to
sposobuje problemy a staci to jednoducho prerusit. Celkom tomu
nerozumiem, staci to naozaj len prerusit a pouzivat bez vsetkeho
dalsieho, ale je tam potrebne stavat ten odporovy delic (ktory
nepotrebujem, kedze vystup signalu je uz prisposobeny rozsahu 200 mV).

Tiez na tej Tvojej webstranke je rozpor, ktoremu nerozumiem. Je to tento
odstavec:

Pro většinu aplikací budeme potřebovat, aby vstup IN- nebyl připojen na
společný vývod COM. Proto musíme tento modul mírně upravit na destičce
plošných spojů. Vyndáme destičku z držáku s displejem, ale předem si
raději označíme, jak tam ta destička patří, protože jde nasadit i
obráceně. Na obrázku jsou naznačeny tři místa, na kterých musíme
přerušit plošný spoj. Pak ale musíme dvěma propojkami propojit signály
COM a IN-. Na obrázku je to celkem dobře vidět. Použil jsem drát s
isolací, která při pájení sama přestane isolovat.

Na zaciatku je popisovane prave prerusenie IN- a COM. O dve vety sa zase
dvema prepojkami maju prepojit COM a IN-. Ako to je vlastne?
Dakujem.
Peter.