Re: Když k vam prijde softwarova policie

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 9 12:33:58 CET 2007

No a teď si představte, že máte třeba OEM verzi Nera, kterej se váže
na mechaniku se kterou jste ho koupili. Mechanika se porouchá, koupíte
novou ve verzi "bulk", tj. bez SW. Je tam pak ten Nero legálně?

Další věc je, že fůra software je jenom v angličtině a pokud někdo
nevládne moc dobře, tak ani tý smlouvě, se kterou musí souhlasit při
instalaci, neporozumí.

A docela pikantní je i to, že Mandriva Linux (teď někdy jsem si
stahoval liveCD), přestože na mě mluvil česky, tak mi licenční
ujednání zobrazil v angličtině.

P.K.