velmi OT: BOOT-NIC s wokny

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Pátek Únor 9 11:52:08 CET 2007

No ja otazku chapu jako kde sehnat nejaky popis jak nabootovat w2k nebo
Xp ze site. Ja jsem tohle hledal kdyz jsem se snazil zprovoznit
instalicaci ze site a najit neco kloudneho byl problem. Neco je v
microsoft knowledge base, ale to je vsechno stylem kde co zakliknout v
RIS a vytahnout z toho obecny popis je docela problem. Ja to resil pro
notebook bez cdrom a nakonec  to resim tak, ze nejdriv instaluju debian
(ten jde v pohode), pak v nem stahnu w98. Nabootuju pres sit w98
disketu, nainstaluju w98 a z nich potom WinXp. Zni to krkolomne, ale ja
chci mit na notebooku vsechny 3 systemy (Xp pouzivam nejcasteji, w98
zaberou malo a pouzivam je jako zalohu kdyz se xp zhrouti).
Na strane serveru pouzivam TFtp mala aplikacka pod okna, netreba
instalace, proste spustim a i v siti s jinym bezicim serverem dhcp se to
vpohode chyti (poustim to jen na chvili pri instalaci, asi by se chytili
i ostatni pocitace). Vicemene bez problemu jde takhle zavadet cokoliv z
isolinuxu (na nem jsou postavena takova ta universalni bootcd s
utilitami), mam jeste otestovanou memtestovou disketu, 6.22 Dos, ale
zadnou Xp jsem nerozchodil.