Tisk na pokladni seriove tiskarne EPSON TM-220D

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 9 11:17:55 CET 2007

Před časem jsme něco dělali s tiskárnami STAR SP 246, taky tam byl
problém s kabelem, nakonec jsme si ho vyráběli, tiskárna měla canon
25. Zapojení kabelu viz. manuál:

http://www.starmicronics.co.uk/techsupport/manuals/Sp200ume.pdf

Vím, že je to jiná tiskárna než ta Vaše, ale za pokus to určitě stojí.

P.K.