FETdioda - dvoucestne usmerneni

Mirek Prokop mirekpr@comar.cz
Pátek Únor 9 09:42:02 CET 2007

Dobry den,

prosim nekoho erudovanejsiho o zodpovezeni dvou nize polozenych otazek
ohledne FETdiody z odkazu:
http://www.vaelektronik.cz/bastl/fetdioda.htm

Je mozno pouzit tuto FETdiodu (bez uprav a nebo s nejakou upravou) v
zapojeni pro dvoucestne usmerneni? Konkretne se bude jednat o
transformator s vystupnim napetim 2x16V stridavych se spolecnym stredem,
za usmernovacem s 2x FETdiodou bude kondenzator s kapacitou 20mF,
odebirany proud do 10A.

Muze FETdioda pracovat od nuloveho proudu ktery ji prochazi? Jedna se
konkretne o zapojeni nabijecky ktera ma sice odber 0.5 az 10A ale ze
stejneho napeti je napajena i jeji elektronika a pokud neni pripojeny
akumulator (nebo je jiz nabity), tak odber klesne na nekolik desitek mA.

Predem dekuji za odpoved!

S pozdravem,

Mirek Prokop