rozobranie krokoveho motoru.

Michal Lukac michal.lukac@fstroj.uniza.sk
Pátek Únor 9 09:10:13 CET 2007

Ako sa to potom prejavuje ked to neni presne vystredene?

----- Original Message -----
From: "Prichy" <prichy@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 08, 2007 9:26 PM
Subject: Re: rozobranie krokoveho motoru.

Jak to vytahnete, tak je to v hajzlu, pokud to nechate uvnitr
tak je mozne, ze neporusite mag. obvod, problem muze byt
pak prave s vystredenim..........vetsina pokusu v nasi fabrice
o jakoukoli opravu (vymena loziska apod.) skoncila
spatne.

Prichy

PS: pokud motory nemaji "zadnou" hodnotu, tak to muzete zkusit,
jinak bych to asi nerozebiral :-(