Drat na opravy hustej logiky :-)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Únor 9 07:34:23 CET 2007

jj, presne ono. Mohu jen potvrdit: ceny mirne, obsluha vzorna. Jen ty
male mnozstvi nejsou schopni navinout uplne presne mnozstvi (objednany
4 prumery po pul kila, prestrelene asi o 200-500g), ale vzhledem k
cene je i takove '100%' prestreleni naprosto zanedbatelne. Dela se s
nima dobre. Ja objednaval prumery 0.2, 0.4, 0.8 a 1.2mm
-nejlip se ni dela s 0.4
-na titernosti 0.2 - porad je to celkem pohodlna prace, drat drzi i tvar
-0.8 strkam kdyz potrebuji propojku v napajeni
-1.25 uz je macek:) (Ja vim, po demonstraci tvych ohebnych koaxialu...:)
Marek