FPGA Virtex - prakticke skusenosti?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Únor 8 23:45:48 CET 2007

v povodnej otazke mi skor islo o konkretne prakticke skusenosti, nie
teoretizovanie co by mohlo byt keby nieco.
5V logiku samozrejme na 3.3V nepripajam ale ako sa vravi "shit happens"
a v obvodoch so zmiesanym napajanim sa mozu stat rozne nehody.
Uz na druhej doske sa mi objavil ten isty problem a preto sa snazim
zbierat prakticke informacie od ludi ktori to zelezo maju osahane.
b.