FPGA Virtex - prakticke skusenosti?

Pavel Krejci krepa76@gmail.com
Čtvrtek Únor 8 23:41:24 CET 2007

andrej jancura napsal(a):
> Ahoj,
>
> Ja osobne by som 3.3V logiku nikdy nepripojil na 5V. Ono to je totiz vzdy
> problem, a odolnost zavisi vzdy od pouzitej technologie. Virtex moze byt v
> inej ako jeho predchodca Spartan. Cely problem najlepsie osvetlit na
> povedzme sucasnej technologii 90nm a trende 7nm. Ak si spocitas elementarny
> PN prechod, vyjdu Ti rozne parametre pre jednu alebo druhu technologiu. To
> co ale zaujima Teba je zavislost hrubka vs. prierazne napatie. Z tohoto Ti
> vyjde potom "pracovne" napatie logiky a v dalsom kroku odolnost
> [...]

Pokud tam budou zvlast "super rychle" seriove I/O a "normalni" I/O,
tak si dokazu predstavit, ze v I/O bankach muzou byt pouzity tranzistory
s vetsi geometrii a tlustsim oxidem (vyrobit to jde). Tudiz alespon ty
"normalni" I/O banky muzou byt kompatibilni se spartanem. Voditkem by
mohlo byt porovnani I/O standardu ktere ta dana banka zvladne.

"Super rychlym" I/O by asi vetsi rozmery vadily prave kvuli te rychlosti.

PK.