RE: HIS - napětí proti zemi

Vladimír volak@stapro.cz
Čtvrtek Únor 8 21:21:23 CET 2007

Hlídače hlídají odpor na sekundární straně oddělovacího transformátoru proti
zemi. Nevím, jak u dráhy, ve zdravotnictví  se používají na hlídání
izolované soustavy na op. sálech, nesmí odpor mezi sekundárem a zemí
klesnout pod 50 kiloohmů. Nějaké napětí s tím nemá pravděpodobně nic
společného. Ten hlídač hlídá stav izolované soustvy a spotřrbičů na ni
připojených.

Vladimír