Re: HIS - napětí proti zemi

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Čtvrtek Únor 8 19:10:31 CET 2007

Merici napeti je vetsinou 24V DC, meri proud protekajici obvodem.
Zkuste zjistit typ, nebo poslete foto na muj mejl. Nekde mam nejke poznamky
tak by se dalo neco najit.
Petr

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 08, 2007 6:28 PM
Subject: Re: HIS - napětí proti zemi

Hezký večír,

    také jsem zkoušela hledat (potom) ale nenašla. No neva.  Děkuji za
adresu, sice to není to co jsem hledala, ale ještě to prozkoumám a budu
o něco chytřejší.

    Jenže tu hodnotu napětí jsem tam stejně nenašla, asi napíšu do AŽD
jenže mám pocit, že to bude zbytečné ...

Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186