HIS - napětí proti zemi

Čtvrtek Únor 8 18:28:44 CET 2007

Hezký večír,

    také jsem zkoušela hledat (potom) ale nenašla. No neva.  Děkuji za
adresu, sice to není to co jsem hledala, ale ještě to prozkoumám a budu
o něco chytřejší.

    Jenže tu hodnotu napětí jsem tam stejně nenašla, asi napíšu do AŽD
jenže mám pocit, že to bude zbytečné ...

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186