[OT] Manualy ke starym mainboardum

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Únor 7 21:46:31 CET 2007

Pekne prosim nenasla by se na tomto krasnem CD dokumentace
k plotteru Schlumberger 1022 ?
Vcera jsem jeden zachranil pred plastikovym / silikonovym nebem
a velmi rad bych na nem namaloval jeste nejake tistaky.
Dekuji predem

Jinak se omlouvam za OT, ale bylo to jako z akcniho filmu, kde hrdina
vzdy zachrani lidstvo v okamziku, kdy jsou na pocitadle 2 sekundy
do neodvratne katastrofy.
Povedlo se mi mi ten plotter vyskubnout obsluze ekodvora v okamziku,
kdy uz mel ruku s naprazenym kradivem, aby z neho urazil plastovy
kryt.

Takze potvrzuji, ze tridit odpad se vyplati (byl jsem do toho ekodvora
odnest PETflasky :-).

rollfree

Mám CDčko s konfiguracemi/jumpery k cca 100000 prvkům PC techniky do r.
1999. Zatím jsem tam našel všecko s čím jsem se potkal. Veřejně nic nabízet
nemůžu ale uložené to mám zcela legálně :-)

Když mi slíbíte že si to po stažení uložíte na zpoplatněný nosič, tak by se
s tím snad i dalo něco dělat :o)