80c42 a podobne

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Středa Únor 7 17:08:56 CET 2007

Nazdar,

   celkom som nepochopil, ci ta zaujimaju tie data v tej eprom, alebo
samotna eprom. Ak samotna eprom, tak doma by sa urcite nieco naslo,
mozem poslat. Inak, to bude musiet byt dost starsa klavesnica. Co som
videl ja rozobrate (zjavne som toho videl este malo :-), tak tie tam
mali uz vecsinou nieco s eprom na cipe (bud OTP, alebo okienkovu
verziu, najcastejsie 8742).

Slavo Tomascik