Opticky oddelovac NF signalu z HW.cz

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Únor 7 15:04:42 CET 2007

Myslim, z ten vystupni OZ by fungovat mohl, protoze teoreticky (pokud
budou obe diody v optoclenu stejne) bude napeti na neinvertujicim vstupu
vystupniho OZ stejne, jako na invertujicim vstupu u vstupniho OZ. Kdyby
tam byl misto toho R1 delic udrzujici na + vstupu OZ 1/2 Ucc, bude i bez
signalu LED v optoclenu svitit "zhruba na polovinu" (brat s rezervou,
vim ze je to napsane ne uplne spravne, ale nenapada me jak to strucne
napsat lepe), na - vstupu vstupniho OZ tedy bude take 1/2 Ucc a 1/2 Ucc
bude tedy i na + vstupu vystupniho OZ a take na jeho vystupu.

Jdrozd