Kde roste TSOP4156

hwkonf@vojtek.biz hwkonf@vojtek.biz
Středa Únor 7 14:01:14 CET 2007

Melo by to behat,
videl jsem rozparanou original IRIS a je tam TSOP4156. Ja tam mam navic
misto toho ukrutneho bastlu s citacema a kdo vi cim jeden 10F200 a i tam se
tomu da trosku pomoct. Ceho se bojim vic je max prenosova rychlost 4000
bit/s coz vzhledem k tomu, ze to jede na 9600 je trochu podezrele. Primarnim
duvodem, proc jsem to zacal delat je neexistence reseni s USB. A hlavne me
namichla cena 100Euro.  (jen na case me to stalo uz asi trikrat tolik :) tak
uvidime jestli to nekdy dovedu do zdarneho konce.
Dekuji vsem za pomoc
Jiri Vojtek