Kde roste TSOP4156

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Únor 7 13:02:41 CET 2007

Obavam se, ze s TSOP4156 Vam interface na Darwin Air nepojede,
nebo pojede spatne/nespolehlive.
Mam stejny pocitac, ale prodavany jako Mares. Tak jsem se kdysi
o tu komunikaci zajimal. Predtim jsem delal interface na Suunta
i Aladiny nekolika kamaradum, na sveho Marese jsem ho nakonec
neudelal - kovarova kobyla.

Je to uz nejaka doba, ale pokud si spravne pamatuji, tak jako
prijimac se musi pouzit TSOP1856, ktery se uz bohuzel nedela.
Ta verze TSOP4856 ma sice skoro vsechny parametry lepsi
nez TSOP1856, ale v jednom (a to v tom kritickem) je bohuzel
horsi. Jde o minimalni delku burstu pri vysilani jednoho logickeho
stavu. Ta komunikace Darvina/Marese je udalana tak, ze seriova
linka primo moduluje 56 kHz signal, ktery pak budi Tx LED.
A protoze to bezi na 9600 bps, tak jeden bitovy interval
predstavuje mene nez 6 period nosne. Ta stara TSOP1856
vyzadovala minimalne 6 period, takze to tam jeste behalo
(i kdyz bez rezervy, resp. se zapornou rezervou).
Ale TSOP4856 chce myslim min. 10 poriod a pri tech sesti
to funguje velmi spatne.

Jinak ja jsem kdysi TSOP4856 kupoval od http://www.metronix.cz/
Ale mel jsem objednane a slibene TSOP1856, prisly TSOP4856   :-(

rollfree

Bohuzel ne,
delam interface k existujicimu zarizeni - potapecsky pocitac Darwin Air a
ten jede na 56k. Asi mi nezbude, nez pridat jeste jeden 10F200 a udelat si
dekoder sam. Nemate nekdo oblibene zapojeni AGC s propusti na 56Khz :) Jsem
lenoch ja vim. Diky.
J.V.