Opticky oddelovac NF signalu z HW.cz

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Únor 7 12:36:03 CET 2007

Ale potom to ale takhle jak je to na hw.cz nemuze fungovat vubec, nebo
az pri silnejsim signalu a s obrovskym zkreslenim. Nechci autorovi nijak
krivdit (proto se ptam tady v konfere jestli je to opravdu chyba v
zapojeni nebo jestli sem neco prehlednul), ale pripada mi ze to fyzicky
nikdy nepostavil (protoze pak by zjistil, ze to nefunguje). Chudaci ti,
co si to podle toho navodu postavi.

JDrozd