Kde roste TSOP4156

hwkonf@vojtek.biz hwkonf@vojtek.biz
Středa Únor 7 11:39:28 CET 2007

Ja vim,
ze to je celkem siroke, ale prece tam neco je. Ona by nejspis stacila BPW41N
a  par trandaku, ale protoze pocitam s tim, ze to bude chit jete par znamych
taky ubastlit, chtel bych to udelat trochu slusneji.
48ka je bohuzel taky moc pomala, ale ta 321 by mela stacit. Jen jsem ji
videl pouze v provedeni 30 a 33KHz. I katalog od Vishay je tak ma. Kdo to
dela, pripadne kde se daji poridit?
Dekuju.
J.V.