Jaký C kompiler (AVR)

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Středa Únor 7 10:13:59 CET 2007

Zdravim, ja ve firme pouzivam Codevision AVR C compiler. Je to docela
dobry compiler, kod ktery vygeneruje v assembleru je oproti gcc
nekolikanasobne efektivnejsi a navic obsahuje skvely wizzard, pro
nastaveni procesoru (opravdu super zalezitost :-)),ktera usetri hodne
casu). Jeho cena je taky celkem lidova cca 5000 Kc.  Odkaz :

http://www.hpinfotech.ro/

Pro otestovani lze stahnout demo (omezeni velikosti programu). V cesku
jej prodava tusim HW.cz

Kolega pouziva (testuje) crossworks odkaz :

http://www.rowley.co.uk/avr/index.htm

zatim velmi dobre zkusenosti,ale cena je holt vyssi (cca 20000Kc).

Pro bezne aplikace i slozitejsi doporucuji spise Codevision (realizoval
jsem v nem ovladaci software pro display + tlacitka, letecky palivomer,
ruzna zkusebni zarizeni a samozrejmne i fusky :-)))  ). Preji hodne
zdaru... Martin.