Obsluha LCD

Richard Balogh Richard.Balogh@elf.stuba.sk
Úterý Únor 6 21:09:57 CET 2007

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]
> Jo tak nad tim sem taky uvazoval...kontrast mam nastaveny tusim ze na
> stred napeti cca 2,5V...plnych 5V je max kontrast?

No, to sa mi zda skorej naopak.
1. Pozrite do datasheetu, ci nahodou prave tento typ nepotrebuje
zaporne napatie.
2. V kazdom pripade to mozete lahko vyskusat nejakym trimrom,
po zapnuti napajania je displej v takom stave, ze horny riadok
ma trocha viditelne pixle. Teda, ked budete krutit trimrom, musite
vidiet aspon nieco.
Obvykle je jasny rozdiel medzi prvym a dalsimi riadkami.

Riso Balogh