ADE 7756 velky problem

studio81@studio81.cz studio81@studio81.cz
Úterý Únor 6 17:27:49 CET 2007

Takže po marných pokusech oživit to moje ADEčko se opět obracím na vás.

Vyzkoušel jsem všemožné typy nastavovacích slov pro toto ADE a vysledek je
stale stejny, nic to neměří, tedy aspoň mám ten pocit.

V registrech kde by měly být naměřené hodnoty se objěvují nějaká náhodná
čísla. Když odpojím všechny vstupy tak dle mě by mělo být v těchto
registrech defaultní 0h což tam ale není. Po přípojení konstatního
vstupního napětí 100m ST a sledování registrů se taky nic
nestane...hodnoty jsou stale stejne...tedy náhodne.

Mám tady k dispozici dva kousky a oba dva se chovají +- stejně. Je možné
že by se mi nějaký způsobem povedlo odpálit oba dva kousky při tom
laborování? Je nějaký způsob jak zjistit jestli jsou OK nebo KO? ať vím
zda mám nechat obědnat nové kusy :(

Už z tohoto čipu začínám být celkem zoufalý...květen se pomalu ale jistě
blíží a já jsem stále na začátku me DP :(

díky za jakoukoliv odpověď
aDAm