rs232 do notebooku - vyber ?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Únor 6 16:50:12 CET 2007

Důležité je, kam se karty mapují do paměti. Pro úspěšné fungování
starých aplikací je velmi vhodné, aby karty byly na původních adresách
2E8, 2F8, 3E8, 3F8.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

pter-cardb
us2xcom/
	ST-LAB / 2 x 232 + ma primo konektory, cena OK.
2. http://www.kobe.cz/inshop/scripts/Detail.asp?kat=POPAD232
	ARGOSY / "kobe" doporucoval p.papouch, ale cena tragicka + pevny
kabliky :-( 3.
http://mb-shop.cz/inshop/scripts/detail.asp?itemId=53295&level=104300
	DELOCK / cena ok, maj i 4 x 232 za 2300,- , primy konektrory 4.
http://prodejonline.cz/obchod/index.php?majitel=66653410&akc=detail&idvy
rb=593084&co=01012009000IIII&zpetko=podkateg
	I-TEC / dobra cena, jen 1 x 232

asi by se jeste nejakej nasel, ale pokud mate nekdo praktickou
zkusenost, budu velmi rad. muj favorit je "delock", maj toho i spoustu