jak uspat IDE disk v USB supliku

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Únor 6 10:55:55 CET 2007

A neumi ten disk trvale ulozeni timeoutu pro spindown ? Nektere
disky to umi.

Kdyz se k tomu ADSL modemu da pripojit disk, tak to bude urcite
postavene na nejakem Linuxu nebo jinem otevrenem OS.
Takze tam se da udelat utilitka, ktera by cihala na nejakem portu
a na prikaz z PC by disk zapla/vypla.

Treba tady je obsluha disku na USB pod inuxem docela pekne
rozebrana :
http://www.nslu2-linux.org/wiki/FAQ/SpinDownUSBHarddisks

No a jinak samozrejme vzdy zbyva "echt HW reseni", t.j. napr.
povesit relatko na handshake linky nejakeho volneho COM
nebo nejak podobne.

rollfree

To bylo mysleno jako automaticke vypnuti. Zapnuti vzdy rucne. Vzhledem k
tomu, ze ja napr USB disk pouzivam jako zalohu, tak skutece nemusi behat
dele ... .

Jinak ta utilita by me zajimala ????

I kdyz ja mam mozna disk pripojen ze zdroje a jen ridici siganly pres usb.

Jirka