Za kolik se prodava PMI-80

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Únor 5 21:07:37 CET 2007

Já tu mám ZX 48+, ZX 128 +2A, nejaky ruzny ifacy na joysticky, UR4 atd.
MZ821 s 512KB ramdiskem, ctyrma floppinama, tim origo plotrikem (ale neni
spesl papir a spesl pera) dobastleny 2xRS232, trojprdel disket.
Challenger 1P s celymy 4KB ROM a 8KB RAM a "zadratovanym" basicem od
microsoftu a pak buhvi co jeste.
A to uz jsem zlikvidoval teslacky PP-01, PMD-85 a IQ-151 a oplakavanyho
Robotrona 1715.

Ale zbavim se toho az podle toho kam se budu stehovat.
:-)

Jakub

PS: taky tu je halda mrtvol a nedodelku s jednocipama, ktery se mi taky nechce
vyhazovat, ackoliv uz to nikdy nemam sanci dat do kupy.