FW: PIC16C56RC/P nahrada?

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Únor 5 19:38:23 CET 2007

Jj, neco takoveho jsem mel na mysli, proverim, diky. 2 mam I v supliku
;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Bezstarosti
Sent: Monday, February 05, 2007 6:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: FW: PIC16C56RC/P nahrada?

Pokud muzete upravit softik, tak bych sel do bezne dostupnych
PIC16F628A-I/P nebo PIC16F627A-I/P. Ty 627A maji mensi pamet programu
nez 628A, ale 628A jsou v GME lacinejsi :). Tipnul bych si, ze je to z
modernich PIC asi nejlacinejsi bezne dostupna nahrada. Mozna u nich
ocenite i moznost zapnuti resetu pri podpeti.

Pokud byste se vesel do 512ti instrukci, pak je jeste lacinejsim resenim

PIC16F54-I/P, ale predpokladam, ze to bude delsi a proto tam puvodne
byly ty 56ky.

--
Jiri Bezstarosti