FW: PIC16C56RC/P nahrada?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Únor 5 18:51:36 CET 2007

Pokud muzete upravit softik, tak bych sel do bezne dostupnych
PIC16F628A-I/P nebo PIC16F627A-I/P. Ty 627A maji mensi pamet programu
nez 628A, ale 628A jsou v GME lacinejsi :). Tipnul bych si, ze je to z
modernich PIC asi nejlacinejsi bezne dostupna nahrada. Mozna u nich
ocenite i moznost zapnuti resetu pri podpeti.

Pokud byste se vesel do 512ti instrukci, pak je jeste lacinejsim resenim
PIC16F54-I/P, ale predpokladam, ze to bude delsi a proto tam puvodne
byly ty 56ky.

--
Jiri Bezstarosti